Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330
Obchodní podmínky

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Warning: Zend OPcache API is restricted by "restrict_api" configuration directive in /data/web/virtuals/90239/virtual/www/libraries/vendor/joomla/filesystem/src/File.php on line 330

Obchodní podmínky

Základní informace

  1. Poskytovatelem služby je Milan Kolka, fyzická osoba podnikající podle Živnostenského zákona, IČ 65225716 (dále jen Poskytovatel).
  2. Poskytovatel není plátce DPH a veškeré ceny jsou tedy konečné a neobsahují DPH.
  3. Poskytovatel provádí úpravu formátu textů, aby byly v souladu s normami a předpisy příslušných škol, a zajišťuje jazykovou korekturu a kontrolu citací.
  4. Zájemcem je fyzická nebo právnická osoba, která projeví zájem o služby nabízené Poskytovatelem.
  5. Zákazníkem je zájemce, který souhlasil cenovou nabídkou a termínem dodání a který dodal všechny dokumenty, které jsou potřeba k provedení služby.

Objednávka

  1. Zájemce projeví svůj zájem o využití služeb, a to odesláním nezávazné objednávky elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
  2. Objednávka úpravy a kontroly diplomové práce musí obsahovat:
    1. text práce ve formátu Microsoft Word (docx nebo doc) nebo formátu Libre office (odt),
    2. odkazy na všechny směrnice příslušné vysoké školy, kde jsou specifikovány formální požadavky na úpravu závěrečné práce a citací,
    3. odkaz na šablonu závěrečné práce, pokud existuje,
    4. informaci, které služby jsou požadovány (formátování práce, jazyková korektura, kontrola citací),
    5. případně informaci, kdy mají být Služby provedeny.
  3. Objednávka šablony musí obsahovat odkazy na všechny směrnice příslušné vysoké školy, kde jsou specifikovány formální požadavky na úpravu závěrečné práce a citací.
  4. Nejsou-li dokumenty vyžadované v bodech 3 a 4 veřejně přístupné prostřednictvím sítě Internet, musí být dodány spolu s objednávkou.
  5. Veškeré soubory, které Zájemce předá Poskytovateli, nebudou poskytnuty žádné třetí osobě, vyjma zpracovatelů, a nebudou žádným způsobem Poskytovatelem a ani žádným zpracovatelem zveřejněny.
  6. Žádný ze zaslaných souborů nesmí obsahovat makra, vložené objekty (OLE) a vyžadovat napojení na externí zdroje.
  7. Poskytovatel po obdržení objednávky na základě textu a dodaný materiálů navrhne cenu za Služby. Cenová nabídka bude vypracována do pěti pracovních dní od obdržení objednávky a bude obsahovat lhůtu, do kdy se Poskytovatel zavazuje práce provést. Součástí nabídky bude proforma faktura. Nabídka je platná sedm dní.
  8. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávky, nebude-li mít dostatečnou kapacitu na jejich splnění. Doporučuje se proto objednat Službu s předstihem.
  9. Bude-li Zájemce s nabídkou souhlasit, uhradí proforma fakturu.
  10. Objednané práce budou zahájeny po připsání platby na účet Poskytovatele. Lhůta ke zpracování zakázky začíná běžet dnem následujícím po dni připsání platby na účet Poskytovatele.
  11. Dohodne-li se Zákazník s Poskytovatelem, že práce bude zahájena až k určitému datu, budou práce zahájeny až tento den. Avšak pouze za splnění podmínky 10.
  12. Nepředá-li Zákazník všechny potřebné dokumenty Poskytovateli do dne podle bodu 9 nebo 10 a bez těchto souborů nelze kvalifikovaně provést objednané práce, nebudou práce zahájeny. Lhůta k provedení prací začne běžet až po dodání všech potřebných dokumentů.
  13. Nebudou-li požadované dokumenty Zákazníkem dodány ani po výzvě Poskytovatele, vyhrazuje si Poskytovatel právo odstoupit od smlouvy.
  14. Poskytovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, bude-li si jednat o texty propagující terorismus, násilí proti skupině osob nebo jednotlivci, vyzývat k náboženské, rasové nebo politické nesnášenlivosti.

Reklamace a odstoupení od smlouvy

  1. Protože se jedná službu podle přání zákazníka, nelze uplatnit právo k odstoupení od smlouvy do dvou týdnů od dodání.
  2. Zákazník je povinen po přijetí díla zkontrolovat, zda splňuje požadavky. Případné reklamace se uplatňují elektronickou poštou na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., a to do sedmi dnů od doručení opravené práce.
  3. Poskytovatel začne reklamace řešit co nejdříve. Reklamace musí být vyřízeny do třiceti dnů. Při řešení reklamací bude přihlédnuto k lhůtě pro odevzdání práce, kterou Zákazník poskytovateli sdělí.
  4. Za reklamaci se nepovažuje, jestliže Zákazník poskytovateli nesdělil údaje, které jsou pro úpravu práce nutné (např. nezaslal všechny předpisy, které upravují náležitosti práce, nebo zaslal neplatné verze předpisů). V takovém případě budou opravy účtovány hodinovou sazbou dle ceníku.